LinkShare  Referral  Prg

Popular Posts

4/27/2009

hibanya hati...

+60139584619
6:01 AM
27/4/2009
"arf smkn kronik.kuman tlh mrbk ke htnye.ari rabu ni dktr akn buat pmbdhan scpt mgkn.ari rabu ni kene jupe dktr pkr n hntr HUSM kbg krian.doa2 gtk ke arf.
ye.... "

Itulah mesej yang diterima seawal pagi isnin(27/4/2009)....hati terasa sayu dan hiba,mata mula menjadi pedih ntah kenapa...tanganku terus mencapai tetikus dan menekan software evoiz yang telah ku install sejak beberapa bulan yang lalu...

"please hold while I try to locate the person you are calling"


ish...ntah brape kali operator ulang benda yang sama..memang sah evoiz ada masalah ni..
cmne ni..nak telefon xboleh plak..aduss..tensen2.
around.terus aku mencapai enset dan menghantar mesej kat akak bertanyakan kondisi ariff serta berkenaan pembedahan yang akan dilakukan..

kak menjawab bahawa akak belum pasti nak izinkan pembedahan itu atau tidak,pembedahan itu akan dilakukan untuk membuang tulang 'pinggul'(em..tulang yang mane ye??) dan akan digantikan dengan tulang besi...sememangnya berat bagi seorang ibu untuk melihat kesengsaaan yang dihadapi oleh anaknya...kalau saya pun teragak2 jugak untuk mengizinkan pembedahan itu..semoga akak dapat membuat keputusan yang sebaik2nya..

saya memohon sahabat2 yang pernah mengikuti kondisi mohd ariff ini dari mula2 cerita yang saya hebahkan mendoakan agar Allah memberi kesihatan kepada Mohd Ariff ini dan semoga Allah tabahkan hati Ibunya dalam mnghadapi ujian ini..semoga doa sahabat2 dimakbulkan Allah...terima kasih..

p/s: bagi sesiapa yang belum membaca mengenai Mohd Ariff ini boleh klik disini(cerita 1) dan disini(cerita 2)

post signature

4 comments:


1. Berilah Teguran/Komentar Walau Sepatah Kata..
2. Komenlah Dengan Nama dan Blog Sendiri
3. Boleh Guna Kod² Seperti Ini < b >, < i >, < a >

Followers

[:: sembang-sembang ukhuwwah ::]


ShoutMix chat widget