Popular Posts

10/10/2009

Sekitar MAT dan Mesyuarat Timbal Terima

S
alam perjuangan buat semua blogger dan sahabat2 sekalian,alhamdulillah...Mesyuarat Agung Tahunan KPT [Keluarga Penuntut-penutut Terengganu] sudahpun selesai pada hari rabu 7 oktober 2009 baru-baru ini...alhamdulillah segala pujian dan syukur diungkapkan pada Ilahi kerana dengan izin dan petunjukNYA maka perjalanan MAT pada hari tersebut berjalan dengan lancar...kehadiran ahli-ahli juga turut menggamatkan dan menjayakan program tahunan tersebut.dan buat julung2 kalinya saya berada di hadapan para ahli KPT setelah selama dua tahun saya menjadi pimpinan Ahli Jawatankuasa Tadbir,...terasa juga akan kegusaran dan gabra dalam diri ini...selama seharian kami bermusyawarah,pelbagai persoalan ditimbulkan oleh ahli KPT menunjukkan bahawa kecaknaan para ahli terhadap persatuan yang menaungi mereka.


gambar banner Mesyuarat Agung Tahunan[MAT] kali-45,ust Idham buat ni..chomel op?? :D



Jom layan gambar-gambar sekitar MAT dan Mesyuarat Timbal Terima[penyerahan fail]

MESYUARAT AGUNG TAHUNAN KPT 7 OKTOBER 2009



sedang dibedah siasat oleh para ahli..huhu...tenang2...:P



fokus kepada persoalan dan perbincangan yang ahli utarakan...mesti YDP berpeluh2 tu..haha



sy,ust idham,ust duan[sedang menumpukan 500% fikiran]-perasan x sorang ganjil??hehe..:P


uish..sempat lagi posing tuh...ust soleh menung jauh napok...huhu



inilah barisan AJKT sesi 2008/2009



khusyuknye ust idham menulis...ye ke tu??ngee~


MESYUARAT TIMBAL TERIMA 9 OKTOBER 2009



sedang memberi taklimat tugasan biro perumahan kepada ust kamal...ust kamal,chayok2 sesi depan ye...:)



penyerahan fail kepada ust kamal....jalankan tugas dengan baik ye dik kamal..(^_^)



antara barisan exco(AJKT) sesi 2009/2010



peralihan tugas biro informasi kepada exco baru...



mantan biro kebudayaan dan kesenian dan sukan[BKKS],ust duan abdul memberi taklimat tugasan BKKS



cubaan menjadi jurugambar profesional..haha..:P (ust manan termenung memikirkan masalah ummat)



penyerahan fail BKKS kepada ust soleh(ust soleh menerima dengan syahdunya..huhu)



ust hadi,mantan Timb.Yang Dipertua melihat telatah adik2 exco baru..hehe..



penerangan jabatan bendahari oleh ust soleh yang begitu semangat kepada bendahari yang baru...

p/s : gambar MAT(sedut dari khairulidham.blogspot.com)-jgn mrh ye ust idham..huhu

post signature



15 comments:

  1. -->kak maiyah
    terima kasih akak..barisan AJKT yang baru lagi mantop..hehe..:D

    ReplyDelete
  2. Kreeeeekkk......wane karat doh bunyi pitu tuh......tu skru wat mende orr....jgn wat petong org doh ar tanya mcm2

    ReplyDelete
  3. jamgan gong.. sebelum mu sampai aku sampai dah ctu...

    ReplyDelete
  4. --> Anonymous(Oct 11, 2009 2:46:00 AM)

    gong???gong badak ke gong silat? sapa mane ye tuan/puan tanpanama??huhu...

    ReplyDelete
  5. --> bro_mie
    huhu...karat doh..lame xltk minyak gris...skru tu nak skru mulut orang yang kate ambe gong..haha..:P

    ReplyDelete
  6. kalau g gantung dengan orang jangan ckap besar lah... tunai amanah tu dulu nak cakap besar pun.. dahla g tu berhutang....

    ReplyDelete
  7. nak pakai serban tu kena belajar dulu... jangan aci lilit je weh....ha ha ha.. nanti kan ada pulak nak solat sunat sebelum solat jenazah...

    ReplyDelete
  8. mu g mesir tu guna duit rakyat terengganu... tunailah amanah tu dengan baik dan sempurna.. jangan wat dok sedar diri gak...

    ReplyDelete
  9. SEyES Jex muke2 Owg2 Yg nGah metim .. hi3~

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum
    semoga Allah memudahkan urusan kalian.tahniah

    ReplyDelete
  11. -->anonymous..
    slm tuan/puan..sy mintak jasa baik kamu jgn buat huru hara kat sini...dan kalau nak komen,ahsannya letak nama...baru rase diri tu xsyok sdiri..maaf terkasar bahasa...dan terima kasih beri komen yang bukan sahaja membina..tapi membara..syabas dan tahniah pada saudara/saudari..:D

    ReplyDelete
  12. saya bukan nak huru hara.. tapi nak menyedarkan kamu... sedarlah diri.. kita gi belajar orang tanggung.. jangan wat dok kenang budi pulak... bukan kita sorang je yang pandai orang lain pun pandai jugak.. orang pun belajar mesir jugak... kita ingat kita belajar mesir tu orang hairan ke? xla.. tarbiyyah tu kena ada.. baru orang nalu..

    ReplyDelete
  13. --> anonymous
    baik..terima kasih atas nasihat...moga sama2 dapat manfaat...tapi utk pengetahuan tuan/puan...sy xpenah bangga sb blaja mesir dan bukan mintak untuk disanjung...ilmu manusia ni apelah sangat kalu nak dibanggakan..hanya setitik dari lautan ilmu Allah...dan kalau tuan/puan juga pelajar sini,bagusla...cuma sy kecewa sebab tuan/puan amat 'pandai' dalam menyedarkan orang dengan nasihat2 yang sungguh manis dan cantek budi bahasanya...'ala kulli haal...terima kasih banyak2..

    ReplyDelete


1. Berilah Teguran/Komentar Walau Sepatah Kata..
2. Komenlah Dengan Nama dan Blog Sendiri
3. Boleh Guna Kod² Seperti Ini < b >, < i >, < a >

Followers

[:: sembang-sembang ukhuwwah ::]


ShoutMix chat widget