Popular Posts

9/17/2009

shopping jangan pakai selipar getah..tengok ni..

S
alam Aidilfitri buat semua...bagaimana persediaan raye?harapnya walaupun sibuk dengan persiapan raya,janganlah pula kita abaikan amalan dan ibadah kita di bulan posa ni...
untuk entri kali ini,saya ingin berkongsi sedikit berkenaan bahayanya selipar getah..bahan ini saya dapat melalui emel daripada kak hamiza,seorang pensyarah UIA dan juga merupakan motivator para pelajar..:)..hehe,akak jangan marah ye,saya promote skit..hehe..
berikut adalah gambar2 bahanyenye selipar getah...amik peringatan....












haa..kawan2..kalau membeli-belah tu,janganlah pakai selipar getah lak..kalau pakai..hati2lah ye..agar kaki anda selamat dan dapat beraya dengan baik...sekadar perkongsian dan peringatan buat semua...selamat hari ghayer....!!!

post signature



8 comments:

  1. Salam Kembara,
    Jemput ambil kad raya kat blog umi ya..

    ReplyDelete
  2. Salam Sywal 1430H utk kembara sekeluarga!!!

    Maaf Zahir Batin.......

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. salam.. nasib dah tak pakai selipar lagik.. buatlah pilihan yg bijak.. Selamat Hari Raya

    ReplyDelete
  5. --> anak muallaf

    insyaAllah akan pergi mengambilnya..hehe..:)
    terima kasih banyak2 ye...

    ReplyDelete
  6. --> mamaQayPo

    salam syawal 1430H jugak untuk mama sekeluarga..
    maaf zahir dan batin..:D

    ReplyDelete
  7. --> LLC
    hampes ko datang buat spam kat blog gue...habis ko promote laman web lucah...ish..pose ni weh..huhu
    maaf buat sahabat2..blog dimasuki spam..huhuhu

    ReplyDelete
  8. --> kak maiyah..
    huhu..rugi sini,untung situ..huhu..xpelah kak..semuanya hikmah dan kuasa Allah..:D
    selamat hari raye

    ReplyDelete


1. Berilah Teguran/Komentar Walau Sepatah Kata..
2. Komenlah Dengan Nama dan Blog Sendiri
3. Boleh Guna Kod² Seperti Ini < b >, < i >, < a >

Followers

[:: sembang-sembang ukhuwwah ::]


ShoutMix chat widget