LinkShare  Referral  Prg

Popular Posts

9/11/2009

4 Award for me???TQ nuranuraniku

A
lhamdulillah..Alhamdulillah...Alhamdulillah..segala puji dan syukur ku panjatkan kepada Allah Azza wajall di atas nikmat sihat dan hidup sehingga saat ini dan alhamdulillah hari ini akan masuk hari yang ke -22 ramadhan...subhanallah..allahuakbar...maha suci Allah yang menghidupkan dan mematikan hati orang2 mukmin bagi sesiapa yang dikehendakiNYA..

jika kita membuat bakti kepada manusia sudah tentunya kita amat gembira dan berterima kasih kepada mereka dengan memberinya ganjaran berbentuk hadiah@cenderahati dsb tetapi adakah kita sedar bahawa disana Allah menjanjikan ganjaran yang
TERLEBIH hebatnya jika kita melaksanakan suruhanNYA dan meninggalkan laranganNYA






Award yang bertimbun2 ini datangnya dari seorang blogger indonesia yang blognya bernama Nuranuraniku. saya tidak tahu bagaimanakah kiranya hendak ambil award yang mana satu..sebab banyak sangat awardnya..so,saya ambil keputusan untuk kaut semuanya..haha..tamak tak saya???haha..memang tamak lagi haloba..kawan2 jangan buat macam saya ye..huhu..


Di kesempatan ini..ribuan terima kasih buat saudari Nura di atas kesudiannya memberi award pada saya yang tak seberapa ini..semoga ukhuwwah selamanya...juga ucapan selamat hari raya aidilfitri dan maaf zahir dan batin..

post signature



1 comment:

  1. salam sobat
    trim's AWARDnya sudah diterima ,
    trims' banyak ya,, dipostingkan di blog sobat.
    semoga sukses selalu.

    ReplyDelete


1. Berilah Teguran/Komentar Walau Sepatah Kata..
2. Komenlah Dengan Nama dan Blog Sendiri
3. Boleh Guna Kod² Seperti Ini < b >, < i >, < a >

Followers

[:: sembang-sembang ukhuwwah ::]


ShoutMix chat widget