Popular Posts

6/25/2009

27&28&29 jun...Mesti datang!!!


B
azaria Seri Iman datang lagi....kepada semua penduduk bumi kaherah dan seluruh pelusuk mesir ni dijemput untuk sama-sama hadir bagi memeriahkan lagi bazar Seri Iman 2009 kali ni...pelbagai menu menarik menanti anda...bagi mereka yang ingin merasai kehebatan tukang masak student mesir..bolehlah datang beramai2 nanti...

selain dapat menjamu selera...bazaria ini juga bermotifkan silaturrahim yang mesti kita hayati bagi mengeratkan ukhuwwah sesama manusia terutamanya hubungan persaudaraan sesama pelajar di tanah mesir ini...sahabat-sahabatlah adik beradik kita di perantauan ini...oleh itu..ukhuwwah sememangnya perlu dititikberatkan oleh semua lapisan samada perubatan mahupun pengajian Islam...semuanya sama dan tiada perbezaan...Siiru 'ala barakatillah...amin

Untuk sebarang maklumat lanjut..bolehlah layari InfoKPT....

post signature

8 comments:

  1. Bagus juga ada bazaar macam ghitew ya... nak pergi jauh na...

    ReplyDelete
  2. Mcm dkt Malaysia jer...rupanya kat Mesir.Ayat2x cinta btul la.

    ReplyDelete
  3. --> zara
    alhamdulillah...cmni la kitorang eratkan silaturrahim dan mengisi cuti panjang...

    xpe..kirim je duit..biar saya tolong makan..hehehe :s

    ReplyDelete
  4. --> fakhrurazi

    huhu...i'm sori..(versi amir)..

    ayat-ayat cinta pun ayat2 cintalah...huhu:~

    ReplyDelete
  5. beshnyeee...
    jauh sggh nk g..
    huhu

    ReplyDelete
  6. erk.. kt mesir ke? :@

    ingatkan kt malaysia...

    ReplyDelete
  7. salam..tul tuh,ingatkan kat m'sia.rupenyer jauh nun di sana

    ReplyDelete
  8. khepok singgit! khepok singgit! laicikang satu!

    ReplyDelete


1. Berilah Teguran/Komentar Walau Sepatah Kata..
2. Komenlah Dengan Nama dan Blog Sendiri
3. Boleh Guna Kod² Seperti Ini < b >, < i >, < a >

Followers

[:: sembang-sembang ukhuwwah ::]


ShoutMix chat widget