LinkShare  Referral  Prg

Popular Posts

5/31/2009

Jom Join KBT...

Bismillah Walhamdulillah..

Hehe..kali ini kembara ingin mempromosikan dan mengiklankan sedikit tentang KBT.buat saudara D@us Entertainment..kembara mintak izin untuk promote yer..huhu..




Tentunya sahabat2 tertanya2 apakah yang dimaksudkan dengan KBT ni kan?...
KBT ini bukanlah singkatan daripada Kelab Bujang Terlajak...tetapi ianya adalah satu alternatif kepada semua sahabat-sahabat yang berasal dari Negeri Terengganu yang menceburkan diri di dalam dunia IT ini....KBT ialah singkatan daripada Komuniti Bloggers Terengganu(KBT).


Komuniti Bloggers Terengganu


Kelab ini ditubuhkan untuk menyatukan para blogger yang berasal dari Terengganu di bawah satu bumbung..buat stakat ini,KBT ini masih dalam peringkat perkembangan kerana baru ditubuhkan..dan saudara-saudara jangan salah anggap bahawa kembara yang menubuhkannya...ianya adalah alternatif dan idea dari saudara D@us Entertainment.

kembara melihat ini adalah satu jalan yang baik bagi blogger2 Terengganu khususnya yang bergelar Da'ie untuk sama2 mempertingkatkan empayar dakwah dan menyampaikab dakwah kita kepada semua masyarakat khususnya di Terengganu sendiri.

oleh itu,kembara dengan senang hati mengajak semua blogger terengganu untuk sama2 sama menyertai KBT ini...semoga Islam terus berkembang,insyaAllah...

post signature

2 comments:

  1. --> Azan Subuh

    okeh..cara nak joinnye sangat senang...juz copy logo yang disediakan pastu tinggalkan pesanan@komen kat situ bagitau suruh masukkan nama disana.nnti adminnya akan masukkan blog ke dalam senarai blogger terengganu...okeh...selamat mencuba yer...:16
    :29

    ReplyDelete


1. Berilah Teguran/Komentar Walau Sepatah Kata..
2. Komenlah Dengan Nama dan Blog Sendiri
3. Boleh Guna Kod² Seperti Ini < b >, < i >, < a >

Followers

[:: sembang-sembang ukhuwwah ::]


ShoutMix chat widget