Popular Posts

5/31/2009

Durian Runtuh


aiseymen...tetibe je dapat anugerah lagi...terima kasih ye si puteri durian.ops..namanya miss durian runtuh...award yang diberikan untuk pengunjungnya.jadi,oleh kerana kembara sudah mengunjung blognya,dengan senang hati dan muka tak malu kembara menyambar award itu..hehesetan

apa kata kembara??

alahai..tak terkata la jawabnya...al-maklumlah..sekarang ni bukannya berada di tanah air tercinta...buah durian plak bukannya ada di negara mesir ni...kalau tanya arab...diorang tak tau ape itu durian..tapi tak pelik dan hairanlah sebab kat sini xde durian..ish miss durian nih..buat orang terliur jer...huhu..blur

okehla..pekse2 ni xleh nak celoteh panjang2...okeh..jumpa lagi..peace

post signature

2 comments:

  1. Salam. Weeiii .. jauh nyer kat Mesir sana yer! Good luck amik peksa eh!

    ReplyDelete
  2. salam...
    hehe..yup..kat mesir..:23...
    terima kasih doakan saya..hee:10 datanglah sini selalu yer...:28

    ReplyDelete


1. Berilah Teguran/Komentar Walau Sepatah Kata..
2. Komenlah Dengan Nama dan Blog Sendiri
3. Boleh Guna Kod² Seperti Ini < b >, < i >, < a >

Followers

[:: sembang-sembang ukhuwwah ::]


ShoutMix chat widget