LinkShare  Referral  Prg

Popular Posts

1/06/2010

salam imtihan dan salam kembali bersua

Aduhai..rase dah lame tak update blog...biaselah,turun naik semangat..huhu..ni pun baru nak mencari semangat balik untuk menulis dalam blog...seperti biase,time nak exam ni lah macam2 semangat yang datang..semangat mengedit bloglah,semangat nak jalan2lah..semangat itu..semangat ini..aduh..macam2 semangat yang datang..kalau semangat yang elok xpelah jugak,ni...semangat yang boleh menjahanamkan hidup alfaqir ini..astaghfirullah...huhu..


gambar: ciplak dari infokpt.com. haha..jgn marah ye admin web KPT..huhu


Imtihan tahun ini amat mencabar dan unik bagi diri alfaqir kerana alfaqir akan menempuhi dua imtihan sekaligus..apakah itu??
  1. Imtihan pelajaran fasa pertama
  2. Imtihan ngan bakal kelahiran cahaya mata yang pertama(puteri sulong,insyaAllah)
jika dibayangkan....ish..xdapat nak dibayangkan apakah episod yang bakal berlaku..segalanya sudah tercatat dalam qada' dan qadar Allah Subhanahu Wa Taala. Apa yang mampu kami lakukan ialah berusaha mengulangkaji pelajaran dengan sebaik mungkin,bersedia menghadapi sebarang kemungkinan dan bertawakkal kepada Rabbul I'zzati agar semuanya lancar dan dipermudahkan...

sebelum alfaqir menutup bicara,alfaqir ingin mengucapkan selamat menempuh imtihan buat sahabat2 seperjuangan di bumi anbiya' ini,gunakan sepenuh usaha dan tenaga bagi menggapai kejayaan dalam imtihan nanti..juga jangan lupa untuk memohon petunjuk dan pertolongan daripada Allah Subhanahu Wa Taala.semoga Allah membantu kita semua dalam usaha mencapai kejayaan dan mardhatillah..

minta juga sahabat2 doakan kami agar kami berdua dapat menghadapi kedua2 ujian dengan baik dan mendapat pertolongan daripada Allah Subhanahu Wa Taala.

"SALAM PERJUANGAN DAN SALAM IMTIHAN''..siiru 'ala barakatillah..amin


post signature


No comments:

Post a Comment


1. Berilah Teguran/Komentar Walau Sepatah Kata..
2. Komenlah Dengan Nama dan Blog Sendiri
3. Boleh Guna Kod² Seperti Ini < b >, < i >, < a >

Followers

[:: sembang-sembang ukhuwwah ::]


ShoutMix chat widget