Popular Posts

1/14/2010

Ijan..dah tuo eh ko Ijan...haha

~Artikel/Ucapan Ringkas~


Bismillah Walhamdulillah...
Segala puji hanya bagi Allah,Tuhan sekalian alam yang memberikan nikmat kepada kita,manusia.selawat dan salam buat junjungan besar Saidina Wa Maulana Muhammad Sallallahu 3laihi Wasallam.

Dalam kesuntukan waktu bagi mempersiapkan diri bagi menempuh imtihan yang bakal menjengah sehari lagi,alfaqir inigin mengambil kesempatan ini bagi mengucapkan sanah helwah/selamat hari lahir yang ke-24 buat saudara Roslizan bin Mohd Yusof...beliau merupakan salah seorang daripada ahli studygrup...



Saudara Roslizan atau lebih dikenali dengan nama manjanya(ye ker..hehe),Ijan adalah seorang yang selalu menebarkan senyum buat sahabat2...memang susah nak melihat mimik muka Ijan selain senyum..em..setakat yang alfaqir bersama dengan beliau.kemungkinan orang lain yang lebih kerap berdamping dengan Ijan lebih mengetahui sifat/kebaikan sebenar akh Ijan ni.


baiklah,di kesempatan ini,alfaqir ingin mengucapkan dan mendoakan agar akh Ijan diberikan kesihatan dan kelapangan fikiran agar dapat menjawab imtihan dengan baik ari sabtu ni dan madah2 imtihan yang selanjutnya.juga semoga dimurahkan rezeki oleh Allah Subhanahu Wa Ta'ala...diberikan kejayaan dan akhir skali dipercepatkan JODOH..hehe..jangan maraah haa..:P



buat Ijan,doakan kejayaan kita bersama..moga bertambahnya umur bertambah ketaqwaan kepada Allah Subhanahu Wa Ta'ala dan kecintaan kepada Rasulullah Sallallahu 3laihi Wasallam.

~salam imtihan dan perjuangan~

  • temui Ijan di : http://roslizanfikrahmujahid.blogspot.com/

post signature


6 comments:

  1. huhu...salam...memang da tue....
    huhuhu....
    mekasih atas ucapan...moga sama2 najah n moga ALLAH thabat kita dalam perjuangan dan dikumpulkan dalam golongan pendokong agamaNYA....

    Alhamdulillah.....
    da dapat puteri pun...moga mewarisi sifat2 serikandi islam...amee...

    ReplyDelete
  2. --> e-jan
    sama2 ijan...orang yang baik ialah bertambah/panjang umurnya dan baik amalannya..

    moga Allah makbulkan doa Ijan..amen ya robbal 3aalamin..

    ana dah dapat puteri...Ijan bila lagi nak dapatkan permaisuri hati??hehe:P

    ReplyDelete
  3. tak kenal tp nk ucap gak slmt ulng thn..

    ReplyDelete
  4. --> kak maiyah
    hehe..xpe..mekasih ucapkan jugak..nnti mesti terharu si e-jan tu..hehe:P

    ReplyDelete
  5. -->kak maiyah....
    syukran...huhu...terharu.....

    ReplyDelete
  6. haa..kan dah kate..mesti ijan terharu..kwang3..:P

    ReplyDelete


1. Berilah Teguran/Komentar Walau Sepatah Kata..
2. Komenlah Dengan Nama dan Blog Sendiri
3. Boleh Guna Kod² Seperti Ini < b >, < i >, < a >

Followers

[:: sembang-sembang ukhuwwah ::]


ShoutMix chat widget