LinkShare  Referral  Prg

Popular Posts

8/01/2009

Yusoff..Ayahde doakan yusoff sabar dan tabah

D
oa dan semangat saya utuskan buat salah seorang mangsa tangkapan FRU yang mula mengganas pada hari ini kerana ingin menghalang perhimpunan mansuhkan ISA

Yusof,salah seorang yang menjadi mangsa,merupakan anak saudara kepada saya...telah ditangkap oleh 'polis kepala merah' dan sekarang sedang dibawa ke penjara...


saya mendapat offline mesej dari seorang abang yang berada di Johor menyatakan bahawa Yusof telah ditangkap dan sedang dibawa ke penjara!saya mula menngeletar menahan kemarahan...apakah kesalahan yang telah dilakukan oleh Yusof?memang zalim...zalim dan zalim...walaupun berjauhan dari keluarga,namun kegusaran dan kesedihan keluarga tetap saya rasai..


Sejurus mendapat berita offline tersebut,saya menghantar mesej kepada semua sahabat-sahabat ym saya..namun saya ingin berkongsi satu teguran dari seorang sahabat maya yang ayatnya lebih kurang begini:

sape suruh pergi?
kan polis dah kate jangan pergi...
buat macam indon sudahla..tak perlu demonstrasi bang...


baiklah..itulah kata-kata yang si 'Dia' ini kata kepada saya...saya ingin tanya satu soalan kepada si 'dia' ni...betul ke negara kita negara demokrasi??

kalau jawapannya ialah betul negara kita negara demokrasi,dimana demokrasinya?tidakkah disana ada hak kita untuk menuntut keadilan?

sudahlah..saya tidak percaya bahawa kita benar-benar mengamalkan demokrasi.semuanya palsu dan mainan politik oleh kerajaan semata-mata...polis semuanya menjadi milik kerajaan dan menangkap manusia yang mahukan keadilan sesuka hati..

akhir kalam pada kali ini.saya doakan agar Allah menunjukkan kekuasaanya kepada semua yang menentang perjuangan orang Islam dan melaknat mereka yang menyokong dan mendokong perjuangan sekular dan zalim!!!!

TAKBIR!!!!
TAKBIR!!!!TAKBIR!!!!
TAKBIR!!!!TAKBIR!!!!TAKBIR!!!!

ALLAHU AKBAR!!!!!!

post signature



1 comment:

  1. tambahan..berita terkini..abg long(sudin) turut tertangkap dan sekarang masih dalam trak blak maria!!
    ALLAHUAKBAR!!!

    ReplyDelete


1. Berilah Teguran/Komentar Walau Sepatah Kata..
2. Komenlah Dengan Nama dan Blog Sendiri
3. Boleh Guna Kod² Seperti Ini < b >, < i >, < a >

Followers

[:: sembang-sembang ukhuwwah ::]


ShoutMix chat widget