LinkShare  Referral  Prg

Popular Posts

8/21/2009

Award dari Maiyah

Alhamdulillah..akhirnya Ramadhan yang ditunggu-tunggu oleh setiap ummat muslim akhirnya datang dengan sinar yang gemilang...esok,tanggal 1 ramadhan 1430H bersamaan 22 Ogos 2009M permulaan puasa bagi seluruh ummat islam di segenap sudut,di Malaysia,Mesir dan lain2nya...semuanya bergembira dengan kedatangan bulan yang penuh barokah ini,tapi ingatlah bahawa kedatangan bulan yang berkat ini tidak akan bermanfaat sekiranya amalan dan sikap kita sama seperti sebelum puasa.


Sebelum melangkah ke bulan yang penuh barakah,kembara mendapat satu award dari blogger yang menggelarkan dirinya sebagai maiyah.untuk pengetahuan anda semua,blogger ini merupakan salah seorang OKU(orang kurang upaya) Namun begitu,satu perasaan takjub dan kagum dengan beliau kerana mampu untuk berkongsi ilmu dan nasihat2 di alam maya ini,semoga usaha beliau dilihat sebagai kebajikan dan mendapat rahmat dan pertolongan Allah S.W.T.

inilah award yang cantik itu...jeng..jeng..jengggg...hehe :



Terima kasih di atas award yang cantik itu..semoga persahabatan antara semua kekal buat selama-lamanya....syukran kathiran..:)

post signature



2 comments:

  1. salam.. makasih bik award nih n selamat berpuasa

    ReplyDelete
  2. salam...sama2..dan selamat berpuasa jugak buat kamoo...kullu 'am waantum bikhair...(juga buat semua sidang pembaca yang budiman)..(^_^)

    ReplyDelete


1. Berilah Teguran/Komentar Walau Sepatah Kata..
2. Komenlah Dengan Nama dan Blog Sendiri
3. Boleh Guna Kod² Seperti Ini < b >, < i >, < a >

Followers

[:: sembang-sembang ukhuwwah ::]


ShoutMix chat widget