Popular Posts

6/22/2009

Sekitar Majlis Kesyukuran 20 Jun 2009H

A
lhamdulillah,segala puji bagi Allah yang memberi segala nikmat dan rahmat...dah dua tiga hari rasanya blog ini kaku dari sebarang posting...sebenarnya beberapa kejadian telah berlaku pada saya dan menyebabkan kekurangan masa dan ketika untuk berada di hadapan laptop ni...apa-apa pun terima kasih kepada sahabat-sahabat yang still menjenguk saya disini...baiklah..posting kali ini ditujukan khas buat sahabat-sahabat yang banyak membantu dan menjayakan majlis kesyukuran kami yang diadakan di asyier baru-baru ini dan juga beberapa keping gambar sahabat-sahabat semua buat kenangan saya...


Saya amat terhutang budi kepada sahabat-sahabat yang banyak membantu dalam majlis tersebut...walaupun ada yang masih menduduki peperiksaan,namun turut menghadirkan diri bagi meraikan dan memeriahkan lagi majlis tersebut....spesel thanks to : Ustaz Ismail(tukang masak),Ustaz Kozi,Ustaz Rdhanz,Ustaz Syed Maarof,Ustaz Kamarul,Ustaz W.Faiza,Ustaz Wahab,Ustaz Rahman Mutie dan sahabat-sahabat lain yang turut membantu

tak lupa juga sahabiah-sahabiah yang turut membantu ketika majlis jamuan...
juga sahabat-sahabat yang hadir dan memeriahkan majlis kesyukuran tersebut..



proses mengupas bawang



mengisi polistrin dalam plastik



proses memotong daging


hati-hati ustaz...kene tangan kan..=P



ni plak..tgh masak nasi


Ust Nafizul yang serba serbi boleh...nk solat pun sempat lagi tolong..hehe..TQ



sedang menumis bawang


Ust Othman..dah nak balik mesia..semoga selamat pulang



pantauan dari ketua masakan..ngee~


sayur dah siap...



nasi pun dah masak...


still dalam proses..nyum3...



dipindah ke 'seberang' untuk dihidang oleh akhawat..:)


ucapan dari Ust Din sebelum pulang ke Malaysia..bukan bernasyid tuh...huhu



sahabat-sahabat yang turut menyerikan majlis..


menjamu selera...



exco sukan,Ust Khairuddin(yang sdg lihat kamera,baju hitam)..akan pulang ke Malaysia..semoga selamat semuanya..=)








apo kono nie...huhu..gelagak si cilik..




em...sibuk je YDP berbincang ngan mutazawwijin..ade pape ke....=p



selepas menjamu..masing-masing berborak-borak..dengan cara ini..ukhuwwah semakin teguh dan utuh..insyaAllah..;)


itulah sahaja celoteh saya untuk kali ini...saya memohon kemaafan kepada semua yang terlibat sekiranya ada kekurangan dan terima kasih kepada semua sahabat-sahabiah yang terlibat secara langsung atau tidak langsung..JAZAAKUMULLAHU KHAIRAN JAZAK. semoga Allah Taala sahaja yang akan membalas jasa kamu semua...wslm

post signature



2 comments:

  1. ;;)mana gambaq akhawat??ish3..
    rajin-rajin ikhwah..nak takdim suma dah berpunya..
    hehe..lwak ja..pape pun alhamdulillah majlis berjalan dengan jayanya..

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..sumenye berkat kerjasama ikhwah2 kite yang rajin2 nih..tak heranlah kalau semua dah berpunyer..hik3...:))...terima kasih jugak buat sume akhawat...xleh ltk gambo..kekgi adik tecik ngamuk...haha:f

    ReplyDelete


1. Berilah Teguran/Komentar Walau Sepatah Kata..
2. Komenlah Dengan Nama dan Blog Sendiri
3. Boleh Guna Kod² Seperti Ini < b >, < i >, < a >

Followers

[:: sembang-sembang ukhuwwah ::]


ShoutMix chat widget