Popular Posts

6/03/2009

ERRR....Nak cakap ke Tak Nak....

Bismillah Walhamdulillah,

Kenapa ni yer?tajuk pun dah pelik-pelik sekarang ini..ntah ape yang menjadi kemusykilan kepada kembara sejak akhir2 ini...26..tentunya ramai yang tertanya-tanya kenapa tajuk posting kali ni agak ganjil dan membuatkan sesiapa sahaja tertanya2 apa yang nak dicakapkan oleh si kembara ni kan?...baiklah..oleh kerana benda ini agak mengejutkan dan membahagiakan...elokla rasenye kembara berkongsi dengan kawan-kawan semua.agar kita dapat berkongsi kegembiraan ini bersama.insyaAllah..04


Baiklah,kawan-kawan tentu lihat kat bawah sebelah sidebar ini terdapat satu benda yang menghitung hari dan waktu...kalau anda ingin tahu,itulah penanda yang menunjukkan kembara bakal bergelar seorang ayah tidak lama lagi...Alhamdulillah.36

Nak tahu berapa bulan usia kandungan???korang sume boleh baca kat benda yang menghitung hari tuh...kalau tak faham...kena buat2 fahamlah yer..hehe...oklah..itu sahaja yang ingin kembara kongsikan..akhirnya,doakan kejayaan kembara dan isteri dalam pekse yang belum habis lagi ni...saya tinggal satu subjek saja lagi tapi isteri saya masih banyak...semoga beliau tabah dan sabar hadapi kerenah baby dalam perut yang selalu meragam macam2...hehe...okeh...maassalamah..45

post signature

3 comments:


1. Berilah Teguran/Komentar Walau Sepatah Kata..
2. Komenlah Dengan Nama dan Blog Sendiri
3. Boleh Guna Kod² Seperti Ini < b >, < i >, < a >

Followers

[:: sembang-sembang ukhuwwah ::]


ShoutMix chat widget