LinkShare  Referral  Prg

Popular Posts

3/22/2009

WaRkAh BuAt H@biB

WARKAH BUAT HABIB


Kehadapan insan tercinta yang jauh di mata tapi dekat di hati.

ingin ku luahkan apa yang terpendam di hati ini.

Habib…sungguh aku katakan,aku amat merindui habib,rindu yang amat..aku sunyi tanpa habib.

air mata yang sentiasa mengalir ini

menjadi bukti rindu dan sayangku pada habib.aku terlalu sunyi habib,aku tidak mempunyai rakan atau

teman untuk menemani saat duka dan tawa.selama ini habiblah teman di kala suka dan duka.

Aku bahagia mengenalimu habib..habib tak macam orang lain,habib sangat istimewa buat aku.aku bersyukur sangat dapat mengenalimu habib

walaupun selama ini boleh dikatakan setiap masa habib melukai hati ini,tapi kerana cinta dan sayang ini telah termaktub sejak azali lagi,

biarpun sentiasa terluka,tapi hati ini tetap setia menunggu,yakin dengan jodoh dan pertemuan

itu di tangan Allah.tp kini..aku kembali sunyi,kami terpaksa berpisah demi mencapai redha Allah..

biarpun begitu,aku yakin dengan perancangan Allah.Allah itu Maha Hebat..

pasti ada hikmah di sebalik semua ini,mungkin dengan ini

boleh mendekatkan aku lagi dengan Allah.siang malam silih berganti,tanpa disedari kini sudah 4 tahun berlalu,ini

bermakna sudah 4 tahun kami terpisah.dan aku mendapat khabar berita yang habib akan melanjutkan pelajaran ke luar

Negara.Ya Allah..apa yang harus aku lakukan..siapalah aku untuk menghalang habib pergi.aku redha ya

Allah,aku redha..air mata ini mengalir lagi..kali kedua kami berpisah.aku berjanji akan belajar

bersungguh-sungguh,agar satu hari nanti aku dapat ikut jejak habib,berjuang bersama habib hingga keakhir hayatku....

akanku tunggu kepulanganmu wahai habib..

Selamat tinggal Habib tersayang...


hasil nukilan : wnm

ilham : cerita daripada seorang sahabat

No comments:

Post a Comment


1. Berilah Teguran/Komentar Walau Sepatah Kata..
2. Komenlah Dengan Nama dan Blog Sendiri
3. Boleh Guna Kod² Seperti Ini < b >, < i >, < a >

Followers

[:: sembang-sembang ukhuwwah ::]


ShoutMix chat widget