Popular Posts

3/08/2009

tag jangan tak tag..huhu


haa..nilah gambar mangsa 'tag' saya kali ni..
dari kiri: hakim,wahab,din
jurufoto: kembara
(diambil ketika mengadakan kejohanan futsal inter usrah)


Bismillahirrahmanirrahim...
sejak akhir-akhir ini,ramai plak yang mengetag saya.dulu pernah di tag,tapi buat dono jer..sebabnyer?? tak faham fungsi tag tuh..huhu:mThinking:tapi sekarang ni agak-agak n rase dah faham sikit ape tu tag..so sekarang saya pon nak mengetag orang lain plak.pengetag saya yang terbaru ialah Rdhanz dan saudari Bintu. suke-suke diorang je nak tag saya ye..jadinye saya pon terasa la tercabar sikit-sikit..caranya begini..

cara2nya :

1. Pergi ke tempat/partition yang anda simpan gambar.
2. Terus ke folder keenam.
3. Kemudian,pilih gambar yang keenam dalam folder tersebut.
4. Taruklah gambar tuh dalam blog anda dan ceritakannya.
5. Cabar enam orang untuk menjawab tag anda.
6. letakkan link mereka dalam blog anda sebagai tanda yang anda mencabar mereka...

itu sahaja caranya.mudah kan?hehe.gambar yang saya masukkan diatas adalah gambar yang bertuah untuk tag saya pada kali ini.untuk itu,saya dengan penuh bangganya mengetag penama-penama berikut..hehe..jangan marah haa... :

1) bro_mie
2) almansuqie(uih,beraninya saya..huhu)
3) wahab
4) hakim
5) ukht haniem
6) othman



:mHihi:anda semua jangan marah yea..hihi..k,tata...:mGelak:

No comments:

Post a Comment


1. Berilah Teguran/Komentar Walau Sepatah Kata..
2. Komenlah Dengan Nama dan Blog Sendiri
3. Boleh Guna Kod² Seperti Ini < b >, < i >, < a >

Followers

[:: sembang-sembang ukhuwwah ::]


ShoutMix chat widget