LinkShare  Referral  Prg

Popular Posts

2/02/2009

~terima kasih~

Sekalung kesyukuran saya ucapkan kehadrat Ilahi kerana saya sudah selamat berpindah ke rumah baru..walaupun pelbagai rintangan dan halangan telah dihadapi..namun,segalanya mengajar erti kehidupan sebenar..alhamdulillah.


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


dikesempatan ini juga,saya ingin memohon kemaafan kepada semua rakan-rakan yang telah terlibat dalam proses pemindahan itu kerana telah menyusahkan kalian semua..semoga Allah S.W.T membalas jasa kalian dengan pahala yang berlipat ganda.

saya cukup berterima kasih kepada kalian kerana banyak membantu saya,tanpa saudara2 kalian,saya tidak tahu bagaimana keadaan saya..semoga ukhwah di antara kita semua semakin dekat..

Wallahua'lam...wassalam..

No comments:

Post a Comment


1. Berilah Teguran/Komentar Walau Sepatah Kata..
2. Komenlah Dengan Nama dan Blog Sendiri
3. Boleh Guna Kod² Seperti Ini < b >, < i >, < a >

Followers

[:: sembang-sembang ukhuwwah ::]


ShoutMix chat widget